دسته بندی

سبد خرید  

هیچ محصولی ثبت نشده

هزینه پستی 0ريال
مجموع 0ريال

اتمام خرید

نماد اعتماد اینترنتی نماد ساماندهی

حکمت نظری    (۰ کالا موجود است.)

  • فصلنامه فرهنگ و اندیشه (جلد ۴)

    فصلنامه فرهنگ و اندیشه (جلد ۴)

    فعالیت‌های ترجمان در دو بخش انتشارات ترجمان علوم انسانی و سایت ترجمان تعریف می‌شود؛ در سایت ترجمان مجموعه مقالات، نوشتارها، بررسی کتاب و گفت‌وگوها قرار داده می‌شوند و سپس مقاله‌ها در قالب کتاب منتشر خواهند شد. در بخش ابتدایی این فصل‌نامه در توضیحی آمده است: در انتخاب مقالات تلاش بر این است تا تنها متون دست اول از اندیشمندان اصلی جریان‌های مهم ترجمه شود و برخلاف بسیاری از دیگر نشریات و وب‌سایت‌ها ترجیح داده‌ایم تا تعداد مقالات کمتری را با کیفیتی بالاتر و محتوایی غنی‌تر ترجمه کنیم.

    موجود نیست
  • شماره ۲۱۶

    شماره ۲۱۶

    ازخودبیگانگى یا الیناسیون واژه اى است که Alienation در لغت به معناى ازدس تدادن یا قطع ارتباط با چیزى است. ازخودبیگانگى یعنى انسان به طور خودآگاه یا ناخودآگاه چیز دیگرى را در خود احساس مى کند و آگاهى به خویشتن یا ذات حقیقى پدیده را از دست مى دهد و دچار نوعى خودآگاهى کاذب مى شود. با اینکه ازخودبیگانگى یکى از موضوعاتى است که در دوره معاصر مطرح شده است، اما ریشه در جامعه ارکائیک دارد. فهم انسان آرکائیک از این موضوع با مفهوم جن زدگى مرتبط بود. فیلسوفان و اندیشمندان دوره معاصر، مثل هگل، مارکس، مارکوزه و آدورنو از جهان غرب و فرانتس فانون، امر سزر و دکتر على شریعتى از جهان در حال توسعه به این موضوع مقامى تازه بخشیدند.

    موجود نیست
  • بازاریابی زنان (ناگفته هایی از بزرگترین بخش بازار جهانی)

    بازاریابی زنان (ناگفته هایی از بزرگترین بخش بازار جهانی)

    نتایج بررسی ها نشان می دهد زنان دارای افتراقات زیادی نسبت به مردان هستند. متاسفانه از آنجایی که دنیای کسب و کار در ید و کنترل مردهاست طراحی مکانیزم های آن نیز در گرو رفتارهای مردانه است. در صورتی که زنان نسبت به مردان از مکانیزم های متفاوتی در خرید خود بهره می برند. نکته جالب این است که علی رغم وجود چنین تفاوت عمده ای، کماکان اهم امور کسب و کار از جمله برنامه های بازاریابی مردانه انجام می شوند. اکنون چند سالیست که تمرکز بر رفتار خرید زنان و شناسایی فرآیندهای آن موجب شده است تا توجه محققین به این بزرگترین بخش بازار معطوف شود. این کتاب درصدد است تا ضمن تحلیل این بخش بازار و البته تحلیل آن در قیاس با مردان، الگوها و مدل های مناسبی برای پردازش بازار زنان در اختیار علاقه مندان به این بازار قرار دهد. البته در جهت ایجاد رضایت در مخاطبین عزیز در بخش های مختلف کتاب ایده ها و پیشنهاداتی برای علاقه مندان ارایه شده است که می تواند به آنها در توسعه بازار زنان کمک شایانی نماید. امید است مطالعه این کتاب بتواند راهگشای علاقه مندان به مباحث بازار و فروش قرار گرفته و موجب توسعه کسب و کار ایران عزیز شود.

    موجود نیست
  • جوان و جوانی در سیره اهل بیت (علیه السلام)

    جوان و جوانی در سیره اهل بیت (علیه السلام)

    معرفی کتاب موضوع کتاب، تحقیقی درباره بایسته‏ های «جوانی» و «ویژگی‏های جوان» در سیره و کلام «اهل‏بیت (ع)» است. در این پژوهش نخست مفهوم واژگانی مانند اهل‏بیت، سیره، جوانی، جوان و سایر مفاهیم مرتبط با جوانان بیان شده و سپس ویژگی‏های جوان مانند تیزبینی، سخت‏ کوشی، گرایش به خوبی‏ها و پذیرش ارزش‏ها و دانش‏اندوزی بررسی شده و بایسته‏های جوانی مانند شناخت فرصت‏ها، درک ارزش جوانی و تقویت اخلاق در دوران جوانی مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته و سخنانی از اهل‏بیت در این موضوعات مطرح و شیوه برخورد آنان با جوانان تبیین گردیده است. جوان و پرستش، وظایف مربیان در قبال جوانان، الگوها و دوستی‏های جوان و خطرات دوران جوانی از دیگر مباحث مهم مندرج در این کتاب است.

    موجود نیست