دسته بندی

سبد خرید  

هیچ محصولی ثبت نشده

هزینه پستی 0ريال
مجموع 0ريال

اتمام خرید

نماد اعتماد اینترنتی نماد ساماندهی

تاریخ پهلوی    (۰ کالا موجود است.)

  • مشق اداره

    مشق اداره

    برای مدیرانی که می خواهند به امام حسین شان حسابی عشق بورزند

    موجود نیست
  • اعتماد به نفس

    اعتماد به نفس

    درباره کتاب: اعتماد به نفس عنوان کتابی است از باربارا دی انجلیس با ترجمه‌ی لقمان سرمدی که در ۸۰ صفحه و توسط انتشارات سعید نوین در سال ۱۳۸۹ به چاپ رسیده است. این کتاب ترجمه‌ای است از Confidence: finding it and living it، c2005.. موضوع اصلی این کتاب اعتماد به نفس است. در این کتاب دکتر “باربارا دی آنجلیس” متخصص برقراری روابط و رشد شخصی به شما این امکان را می دهد تا بتوانید به منبع قدرت شخصی خود پی ببرید و به شخصیتی دست یابید که همیشه خواستار آن بوده اید زیرا شما در این کتاب به دلایل ضعف و تخریب شادی ها و موفقیت های خود پی میبرید و از چگونگی لذت بردن از لحظات زندگی تحت کشف راز ارتباطی خود با قدرت درونی خودتان آگاه می شوید تا بتوانید تحت کسب اعتماد به نفس معنوی احساسی زندگی تان را پر معنا تر و پر احساس تر کنید. معرفی کتاب: اعتماد به نفس را بیابید و با آن زندگی کنید. آیا می خواهید به منبع اعتماد به نفس درونی خودتان دست یابید تا هر آن که و هر آن چه می خواهید باشید؟ در این پرفروش ترین کتاب سال، دکتر باربارا دی انجلیس تعریف دقیقی از اعتماد به نفس و خودباوری حقیقی را بیان می کند و ابزارهای لازم برای خلق اقتدار شخصی، اعتماد به نفس و عشق و شور و حرارت را چه در شغل و کار و چه در روابط در اختیار شما قرار می دهد. بخشهایی از متن کتاب : · چگونه به منبع نیروی بیکران درونی دست یابیم؟ · چگونه با ترس هایمان روبرو شده و با رویاهایمان زندگی کنیم؟ هنگامی که اعتماد به نفس و خود باوری خود را بر اساس “آن که” و ” آن چه” که به راستی هستید و نه بر اساس آن چه توانایی و پتانسیل انجام دادنش را دارید بنا می کنید ؛ چیزی در خود خلق کرده اید که هیچ کس و هیچ چیز یارای گرفتنش را از شما نخواهد داشت. برای مثال اگر فروشنده ملک هستید و در این کار مهارت دارید فقط هنگامی که معامله ای را جوش داده اید احساس اعتماد به نفس و خود باوری می کنید و باقی اوقات این احساس خوب را ندارید – … – به همین دلیل است که بسیاری از مردم به کارشان اعتیاد پیدا می کنند. برخی اوقات فکر می کنیم رسیدن به برخی موفقیت ها در زندگی می بایست احساس اعتماد به نفس زیادی در ما تولید کنند. با تلاش فراوان نیز به آن موقعیتها دست پیدا می کنیم. اما اعتماد به نفسی که به خود وعده داده بودیم خبری نیست ؛ پس احساس می کنیم شیادانی بیش نیستیم. ماهیت اصلی اعتماد به نفس واقعی و راستین اعتماد به نفس واقعی هیچ گونه ارتباطی با آن چه در زندگی بیرونی شما اتفاق می افتد ندارد. اعتماد به نفس واقعی زاییده شغل شما نیست . اعتماد به نفس راستین ؛ نتیجه باور قلبی و درونی شما به تواناییها و قابلیت های تان است. این باور که هر کاری را بخواهید ؛ میتوانید انجام دهید. …بطور مثال اگر در یکی از سمینارهایم ۵۰۰ نفر شرکت میکردند احساس اعتماد به نفس مسکردم اما اگر در سمینار بعدی ۷۰ نفر حضور داشتند پر از شک و تردید و بی اعتمادی می شدم .

    موجود نیست
  • اخراجی ها (خاطرات سردار شهید حاج احد محرمی علافی(دایی))

    اخراجی ها (خاطرات سردار شهید حاج احد محرمی علافی(دایی))

    معرفی کتاب کتاب حاضر، خاطرات سردار شهید حاج احد علافی (دایی) از دوران جنگ تحمیلی است. او از آغاز جنگ تحمیلی در جبهه حضور نداشت، از اعضای اطلاعات و عملیات غرب و جنوب کشور بود. در خلال جنگ مجروح شیمیایی شد و در سال ۱۳۸۲ به شهادت رسید. این خاطرات در شش فصل سازمان یافته است. فصل های اول و دوم مشتمل بر خاطرات کودکی و نوجوانی و جوانی شهید است که طی آن، گوشه هایی از مشکلات معیشتی مردم منعکس می شود. فصل سوم حوادث سال ۱۳۵۹ را دربر می گیرد و شامل تشکیل سپاه پاسداران تبریز و نبرد با ضد انقلاب در مناطق کرد نشین است. در فصل چهارم خاطراتی از روزهای آغاز جنگ، به ویژه آزادسازی خرمشهر روایت شده است. فصل پنجم شامل خاطرات نامبرده از مناطق مختلف عملیاتی مانند خیبر، بدر، والفجر مقدماتی است. مطالب فصل ششم که به خاطراتی از سال های پایانی جنگ اختصاص یافته با اشاره به مجروح شدن شهید با سلاح های شیمیایی به پایان می رسد. درباره کتاب داشتن زندگی پرماجرا و پرخطر که شاید نتیجه شخصیت جسور و خطرپذیر و اعتقاد قلبی و راسخش به انقلاب و رهبری آن بود. شهید حاج احد محرمی علافی مانند میلیونها نفر دیگر، پای در راه جانفشانی برای انقلاب اسلامی گذاشته بود و در عین حال جایگاه اجتماعی و تربیتی خاص خود را داشت. حاج احد علافی صریح و بی‌پرده حرف می‌زد، بی‌آنکه گذشت زمان او را در گفتارش اهل ملاحظه کرده باشد. همه‌چیز را بی‌کم و کاست تعریف می‌کرد و مانند بعضی‌ها معتقد نبود که بیان همه‌چیز در مورد دفاع مقدس به ارزش‌های آن لطمه می‌زند. حافظه بسیار خوبی داشت، او جزییات همه حوادثی که در مدت طولانی انقلاب و جنگ برایش رخ داده بود به خاطر می‌آورد و این گاه موجب شگفتی بود...

    موجود نیست
  • صد پیشنهاد برتر فروش

    صد پیشنهاد برتر فروش

    درباره کتاب : کتاب « پیشنهاد برتر فروش » شامل صد پیشنهاد برجسته و موفق در زمینه ی فروش می باشد . برخی افرادی که این پیشنهادات را مطرح کردند ، بازرگانان حرفه ای هستند که یاد گرفته اند چگونه از تجربیات دیگران به خوبی بهره ببرند . برخی از این افراد فروشندگانی بودند که آخرین فنون و شیوه های فن فروش بر مبنای ارائه ی راه حل فروش را فرا گرفته اند که در آن از محصولات و خدمات خود برای حل آن دسته از مشکلات مشتریان که بر آنها اشراف دارند ، استفاده می کنند . فهرست مطالب : پیش درآمد مقدمه یاری دهندگان دو پیشنهاد برتر فروش در تمام اعصار ده پیشنهاد برتر فروش برای ایجاد علاقه ده پیشنهاد برتر فروش برای ایجاد نیاز هفت پیشنهاد برتر فروش برای فروش از طریق هشت پیشنهاد برتر فروش برای معرفی محصول شما پنج پیشنهاد برتر فروش برای یادآوری این موضوع که همیشه راهی وجود دارد چهار پیشنهاد برتر فروش برای فروش در یک خرده فروشی کوچک شش پیشنهاد برتر فروش برای مواجه با محصولات و بازارهای دشوار هفت پیشنهاد برتر فروش برای فروشندگان شش پیشنهاد برتر فروش برای برنامه ریزی فروش های پیچیده سه پیشنهاد برتر فروش برای نزدیک شدن تدریجی به معامله ده پیشنهاد برتر فروش برای اجرای مدیریت حساب ها ده پیشنهاد برتر فروش برای مدیران فروش این کتاب به بررسی پیشنهاد هایی که در نظرسنجی در مورد تولید و فروش مستمر و موفق برتر بوده اند می پردازد.البته این پیشنهاد ها علوم موشکی نیستند بلکه ستونهایی هستند که دیگر فنون بهبود یافته ی فروش به آنها بستگی دارد.این کتاب به افرادی که باید پیشنهادها و عملکردهایشان را در اختیار مافوق و زیر دستان خود قرار دهند و هم چنین به فروشندگان حرفه ای تماموقت کمک خواهد کرد و طرز کار و طرز تفکر شما را در تمام موارد و از همه مهم تر عملکرد فروش شما را بهبود خواهد بخشید به این معنا که در کسب موافقت مردم نسبت به موقعیت خود و انجام کارهایی که ترجیح می دهید ، خواه با گرفتن ترفیع وخواه کسب دستور ، موفق تر خواهید بود. این کتاب برای تمام کسانی است که در کسب و کار خود با فروش سر و کار دارند. یعنی تمام افرادی که در عرصه تجارت فعال هستند. این کتاب به افرادی که باید پیشنهادها و عملکردهایشان را در اختیار مافوقها و زیردستان خود قرار دند و همچنین فروشندگان حرفه ای تمام وقت کمک خواهد کرد.

    موجود نیست