دسته بندی

سبد خرید  

هیچ محصولی ثبت نشده

هزینه پستی 0ريال
مجموع 0ريال

اتمام خرید

تازه‌های الکترونیک

نماد اعتماد اینترنتی نماد ساماندهی

عارف کامل    

  • هدایت گروه های کاری

    هدایت گروه های کاری

    مجموعه کتاب‌های "مشاور همراه" راه‌حل‌های فوری را برای چالش‌های شغلی مشترکی ارائه می‌کنند که مدیران به‌طور روزانه با آن‌ها مواجه هستند. هر یک از کتاب‌های این مجموعه، شامل راهکارهای کارآمد، خودآزمایی‌ها و مثال‌های عینی می‌شود که برای کمک به شناسایی نقاط ضعف و قوت و تقویت مهارت‌های کلیدی لازم هستند. شما اگر پشت میز کارتان نشسته باشید، و یا در یک جلسه حاضر شده باشید، یا در خیابان باشید، این کتاب‌های راهنمای جیبی شما را قادر می‌سازند تا نیازهای کاری روزمره خود‌تان را با شجاعت، هوش و کارایی بیشتری برطرف کنید.

    ۶۰,۰۰۰ ريال
  • توسعه کارکنان

    توسعه کارکنان

    توسعه کارکنان فرآیندی است که هدفش کمک به رشد حرفه ای کارکنان تحت امر مستقیم شماست به نحوی که ارزش هایی هرچه بیشتر برای سازمان شما ایجاد کنند. مدیری که در توسعه کارکنانش نگاهی تعالی مدار دارد منبعی ارزشمند برای شرکت است.

    ۶۰,۰۰۰ ريال
  • مسیر شغلی خود را تغییر دهید

    مسیر شغلی خود را تغییر دهید

    یک شرکت به موقعیتش در صنعت و ارزش کالاها و خدماتش به شکلی راهبردی می اندیشد. این نگاه راهبردی به رقابتی و سودده بودنش کمک می کند. به همین قیاس شما هم نیازمند آن هستید تا به موقعیت خود در سازمان و ارزش مهارت ها و علایق خود بیندیشید. سازمانهای بزرگ و کوچک اکنون دریافته اند که برای رقابتی ماندن در دنیای تند تغییر نیازمند کارکنانی هستند که علایق، ارزش ها و مهارتهای کاری خود را مرتب ارزیابی کنند. با تبیین پیوسته این موضوع که چه چیزی را می خواهید یاد بگیرید و سپس گامهای رسیدن به آن دانش را بردارید برای شرکت خود ارزشی روز افزون خواهید یافت. ضمن آن که در موقعیتی قرار می گیرید که رضایت شما از کارتان تجدید می شود.

    ۶۰,۰۰۰ ريال
  • مدیریت مافوق

    مدیریت مافوق

    مدیریت مافوق، اجرای یک بازی سیاسی نیست. بلکه روش هوشیارانه‌ی کار با مافوق خود در جهت اهداف بلندمدتی است که برای هر دوی شما مهم هستند- روشی که می‌تواند قادرتان سازد نفوذ خود را در آن اهداف به کار بندید. شما با مدیریت مافوق می‌توانید روابط کاری موثری با رئیس‌تان و نیز با یکدیگر برقرار کنید و از نیروهای اضافی دیگر هم برای نشان دادن ارزش و اعتبار شرکت خود استفاده کنید. این کتاب راهنما، توصیه‌ها، استراتژی‌ها و ابزارهای کاربردی برای تقویت این مهارت‌های مفید را ارائه می‌کند تا شما و رئیس و سازمانتان بتوانند از همه‌ی مزایای مدیریت مافوق برخوردار شوند.

    ۶۰,۰۰۰ ريال
  • مدیریت زمان

    مدیریت زمان

    زمان سرمایه‌ای است که نمی‌توان خرید یا فروخت، با دیگران شریک شد یا از آنان گرفت، از آن بیشتر داشت یا کمتر. هر روز هر یک از ما به یک میزان از زمان سهم دارد آن هم فقط ۲۴ ساعت. آنچه ما با آن انجام می‌دهیم تفاوت را نشان می‌دهد. کسانی که از وقت بیشترین بهره را می‌برند، از روش‌ها و نظامهای مختلفی استفاده می‌کنند اما همه آنان در یک چیز مشترکند. آنان از این که چگونه وقت خود را می‌خواهند صرف کنند دورنمایی دارند، چشم‌اندازی که در برگیرنده حس روشنی از اولویت‌هاست. آنان می‌دانند که با وقت خود چه می‌خواهند بکنند.

    ۶۰,۰۰۰ ريال
  • اداره جلسات

    اداره جلسات

    تبدیل جلسات به اوقاتی ارزشمند، این همان پیامی است که این کتاب راهنما ارائه می‌کند. در این کتاب خواهیم دانست که : چه وقت جلسه داشته باشیم و چه وقت از برگزاری آن اجتناب کنیم. ما بر اساس آماده‌سازی جلسه، اداره‌ی جلسه و آنچه بعد از جلسه انجام می‌دهیم، کار خواهیم کرد. ما در مورد اندازه‌ی فضا و تعداد افراد جلسه صحبت خواهیم کرد و شما را در جریان راز کوچکی قرار خواهیم داد تا مطمئن شوید که جلسات شما همه‌ی ملزومات خود را در اختیار خواهند داشت قانون ۸ ۱۸ و ۱۸۰۰/ وقتی در جلسات خوب اتفاقات بدی رخ می‌دهد، ما در مورد مسائل ناخوشایند سخن خواهیم گفت. کل مطلب آن است که برای نوعی مقابله آماده کنیم تا بتوانید در لحظه‌ی مناسب، برای تغییر جلساتی که در آن حاضر هستید، آمادگی جدی پیدا کنید. حتی نمونه‌ی دستور جلسات و برگه‌های کاری طراحی شده در اختیارتان می‌گذاریم تا اطلاعاتی که احتمالا در جلسه‌ی بعدی لازم دارید را بدون آنکه مجبور باشید مطالعات زیادی انجام دهید، به سرعت و سهولت به دست آورید. ما با هم می‌توانیم جلساتی را برپا کنیم که نسبت به جلسات فعلی کارآمدتر باشند. شما نمی‌توانید از برگزاری جلسات دوری کنید ولی می‌توانید نسبت به آنها احساس بهتری پیدا کنید.

    ۶۰,۰۰۰ ريال
  • مشتری مداری

    مشتری مداری

    بیشتر مدیران می‌دانند که توجه به مشتریان سازمان‌شان مهم است. روی هم رفته، بدون مشتریان، تجارتی وجود نخواهد اشت. ولی دلیل بسیار خاص‌تری برای ترغیب افراد گروهتان وجود دارد تا روی مشتری تمرکز کنند: تامین نیازهای مشتریان دقیقا به سوددهی بنگاه بازرگانی شما تبدیل می‌شود. چطور؟ وقتی شما و گروهتان بدانید که بهترین مشتریان شرکت شما چه کسانی هستند و چه می‌خواهند، می‌توانید خدمات درجه یکی را به آنها ارائه کنید. پاسخ مشتریان مورد نظر شما هم این است که هواخواه وفادار شرکت شما خواهند شد. این مشتریان وفادار از سازمان بیشتر خرید می‌کنند و مایلند بیشتر هم پول بپردازند و سود سرمایه شما را افزایش دهند. در عین حال، شرکت مجبور نیست برای جذب مشتری و بازاریابی پول زیادی خرج کند و بنابراین هزینه‌ها کاهش می‌یابند. افزایش سودآوری سرمایه در کنار کاهش هزینه‌ها... و شما سود می‌کنید. این کتاب به شما کمک می‌کند که این چرخه‌ی موفقیت را فعال کنید. شما خواهید فهمید که چرا وفاداری مشتری مثل یک موتور سودرسانی مهم است، چطور مشتریان درستی را انتخاب کرده و آنها را هدف قرار دهید، چگونه در شرایط خاص وفاداری بر سودرسانی تاثیر می‌گذارد و چطور تمرکز همه‌ی کارمندان را بر مشتریان مدنظر تقویت کنید. همچنین برای شناخت بهترین مشتریان خود و تمایلاتشان، تکنیک‌های ارزنده‌ایی را می‌آموزید، و سپس با استفاده از این آگاهی، یک ارزش و مرغوبیت انکارن‌اپذیر را به آنها ارائه می‌دهید. شما در سراسر کتاب شاهد گنجینه‌ای از ابزارها و تمرین‌هایی هستید که به شما کمک می‌کنند بر اطلاعات ارائه شده تسلط یابید. توجه به مشتری، فقط کار مخصوص افراد در قسمت بازاریابی شرکت شما یا قسمت فروش یا کارمندانی که هر روزه با مشتریان به طور رو در رو صحبت می‌کنند، نیست. این مسئولیت همه است و مهم نیست که شما در شرکت چکاره باشید. کتاب حاضر شما و گروهتان را یاری می‌دهد تا به این تمرکز دست یابید و حتی ارائه ثمرات بهتری را برای شرکت خود آغاز کنید.

    ۶۰,۰۰۰ ريال
  • آشنایی با امور مالی

    آشنایی با امور مالی

    مهم نیست شما در کدام بخش از یک سازمان کار می کنید. شناخت مفاهیم اولیه مالی به شما کمک خواهد کرد که شغل خود را حفظ کنید و کیفیت آن را ارتقاء بخشید و با مشارکت در فعالیتهای شرکت خود به سودآوری بیشتری برسید. امور مالی مبانی مهمی را توضیح میدهد. شناخت و درک و فهم این موضوع شما را به یک متخصص یا مدیر امور مالی، بازرس حسابداری، و یا فردی تبدیل نخواهد کرد که برای تحلیل امور مالی واجد شرایط باشد، اما به شما توضیح خواهد داد؛ برای اینکه مصرف کننده هوشمند اطلاعات مالی باشید، یا در برنامه ریزی و یا هنگامی که می خواهید در تصمیم گیری های تجاری از مفاهیم مالی استفاده کنید، به دانستن چه مواردی نیاز دارید.

    ۶۰,۰۰۰ ريال
  • رهبری تیم های مجازی

    رهبری تیم های مجازی

    در عصر جهانی سازی و پیشرفت‌ها در فناوری ارتباطات، داشتن تیم‌های مجازی برای شرکت‌ها تیم‌هایی که برخی یا همه‌ی اعضای آن در نقاط مختلف جغرافیایی کار می‌کنند شایع‌تر از گذشته شده است. تیم‌های مجازی مزیت منحصر بفردی برای یک سازمان، و البته انواع خاص از چالش‌ها را که رهبران باید به آنها بپردازند، به همراه دارند. در این کتاب راهنما، گنجینه‌ای از پیشنهادها را برای بهره گیری بیشترین ارزش از تیم مجازی شما و نیز ابزارها و تاکتیک‌هایی که می‌توانید حین گردهم آوردن اعضای تیم و پیشبرد کار بلافاصله به کار بندید، خواهید یافت. رهبری یک تیم مجازی می‌تواند به جهاتی مشکل باشد اما ارزشمند است. با تسلط براین مهارت مدیریتی می‌توانید خدمت بزرگی به سازمان خود بکنید.

    ۶۰,۰۰۰ ريال